30. DÖNEM POMEM KAPSAMINDA MÜDÜRLÜĞÜMÜZE PLANLANMASI YAPILAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE
03 Ekim 2023
RİZE POLİS MESLEK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜNE 30.DÖNEM PLANLAMASI KAPSAMINDA PLANLANAN POMEM ADAY ÖĞRENCİLERİNİN DİKKAT EDECEĞİ HUSUSLAR!
1) Adaylar, geçici kayıtlarını yaptırmak üzere 23.10.2023 günü saat:17:00’ ye kadar saç ve günlük sakal tıraşlarını olmuş bir şekilde okulumuzda hazır bulunacaklardır. (Belirtilen tarihte kayıtlarını yaptırmayan adaylar haklarını kaybedecek ve yerlerine yedek aday planlaması yapılacaktır.)
2) Adaylar geçici kayıtlarını yaptırdıkları andan itibaren okulumuzda yatılı olarak kalacaklardır.
3) Geçici kayıtlar yapıldıktan sonra, İntibak Eğitimi ve Sağlık Kurulu Raporu aldırılması işlemleri, görevli Sınıf Komiserleri nezaretinde başlayacak ve Sağlık Kurulu Raporu aldırılması işlemlerinde adaylardan ücret alınmayacaktır.
I- KAYIT SIRASINDA ADAY ÖĞRENCİLERİN YANINDA GETİRMESİ GEREKEN EVRAKLAR
1- Adli Sicil Belgesi ve İkametgah Belgesi getirilecek.(Evli olanlar, eşlerinin Adli Sicil Belgesini ve İkametgah Belgesini getirecekler) ( E-DEVLET çıktısı kabul edilecektir).
2-Ek'te sunulan Öğrenci Bilgi Formu, eksiksiz bir şekilde mavi tükenmez kalemle doldurulup imzalı bir şekilde getirilecek. (Doldurulması Zorunludur)
3-2008 yılı ve öncesinde, Ortaokul ve lisede hazırlık sınıfını okuyanlar ile liseyi 4 yıl okuyanlar (teknik lise, öğretmen lisesi, vb.) diplomasında 4 yıl, 1+3 yıl, 3+1 yıl, hazırlık+ 3 yıl ibaresi olanlar varsa diploma aslını veya onaylı örneğini, yoksa mezun olduğu okuldan alınacak imzalı ve mühürlü ayrı bir belgeyi (2) adet fotokopileri ile birlikte getirecektir. (liseyi 2009 ve sonrasında bitiren adayların diploma veya hazırlık belgesi getirmelerine gerek yoktur).
4-Diploması düzenlenmiş olanlar, mezun olduğu üniversiteye ait diploma aslını veya onaylı örneğini ve (3) adet fotokopisini, diploması düzenlenmemiş olanlar ise geçici mezuniyet belgesini ve iki (3) adet fotokopisini (Yüksek lisans eğitimine devam etmesi nedeniyle üniversite diploması yanında bulunmayan adaylar, diplomalarının aslı yerine yüksek lisans yaptığı üniversite /enstitü/yüksekokul tarafından onaylanan diploma örneği ile birlikte yüksek lisans eğitimine devam ettiğini gösterir onaylı belgelerini) getireceklerdir.
5-Askerlik hizmetini yapmış olanlar, TERHİS BELGESİ’nin aslını (3 adet fotopisiyle beraber), 1111 sayılı askerlik kanununun 10. maddesine göre askerlik hizmetini yapmış sayılanlar ve yapmayanlar ise (Tecil Tarihi Ekim 2023 ve öncesi olanlar için güncel tarihli olacak şekilde) ( Uzun (yedek Subay) E-Devlet çıktısı kabul edilmeyecektir) ASKERLİK DURUM BELGESİNİN (TECİL, HİZMET DURUM BELGESİ, MUAF BELGESİ) asıllarını ve ikişer (2) adet fotokopilerini getireceklerdir. Askerlik sırasında ya da sivil hayatta geçirilen ameliyata ilişkin raporların, askerliğe elverişli olmadığına dair; aldıysa hava değişimine dair tüm raporların getirilmesi gerekmektedir.
6- Nüfus Cüzdanının aslı görülmek kaydı ile 3 adet fotokopisi (Evli olan öğrenciler, eşlerinin nüfus cüzdanlarının 2 adet fotokopisini getirecekler.)
7-Ehliyet Fotokopisi getirilecek. (2 Adet) (Olanlar İçin)
8-Yaş düzeltmesi yaptıran adaylar, ilgili mahkeme kararlarını ve fotokopilerini getirecekler. (2 Adet)
9-Kendisinde veya eşinde ad – soyad değişikliği yaptıran varsa, mahkeme kararları ile birlikte fotokopilerini getirecektir. (aslı veya onaylı sureti) (2 adet)
10-Yeni çekilmiş 12 (On iki) adet Biyometrik fotoğraf, (Evli olanlar ise eşlerine ait 2 vesikalık veya Biyometrik Fotoğraf getirecek) ***Biyometrik fotoğrafların ön alt kısmına isim, soyisim, T.C. kimlik numarası fotoğrafçıda çekim esnasında yazdırılacaktır.
11- Evli ise; evlilik cüzdanının ilk 4 (dört) sayfasının 2 adet fotokopisi getirilecek.
12- Kan Grubu Kartı getirilecek. (Ehliyet ve ya Nüfus cüzdanında yazıyorsa fotokopileri yeterli)
13- E- Devlet şifresi alınarak aktif hale getirilecektir.
NOT: İstenen belgelerin asıllarını (Mahkeme kararı ile dönen öğrencilerde dahil) getirmeyen adayların kesin kayıtları yapılmayacaktır.
II- ÖĞRENCİ ADAYLARININ İNTİBAK EĞİTİMİ İÇİN YANINDA GETİRECEĞİ MALZEMELER
1- Adayların yanlarında yeteri kadar mevsim şartlarına uygun koyu renkli sivil kıyafet getirmeleri uygun olacaktır. (Takım elbise getirmeleri gerekli değildir)
2- Spor ayakkabısı, eşofman takımı, pijama takımı,
3- El ve banyo havlusu
NOT1: Müdürlüğümüz kantininde gıda ve Temizlik ürünleri ( Sabun, Tuvalet Kağıdı, Kağıt Havlu, Duş Jeli, Banyo Lifi) İç Çamaşırı, Siyah Çorap, Siyah Kemer, Kişisel Bakım Malzemeleri (Tıraş Köpüğü, Şampuan, Tıraş Bıçağı, Tıraş Losyonu vb..) bulunmaktadır.
NOT2:Müdürlüğümüz kantininde sigara satışı yapılmamaktadır!
IV- POMEM’ de KULLANIMI YASAK OLAN, GETİRİLMEYECEK ve EMANET ALINMAYACAK MALZEMELER
1- Adayların ses, görüntü ve depolama özelliği olan her türlü cep telefonu (Akıllı telefonlar dışındaki cep telefonları getirilebilir), dizüstü veya tablet bilgisayarı, fotoğraf makinesi, kamera vb. elektronik cihazları okula getirmeleri yasaktır.
2- Her türlü oyun aleti, aracı ve malzemesi.
3- Her türlü yiyecek ve içecek malzemesi.
4- Dr. raporu ve reçetesi bulunmayan bitkisel veya tıbbi ilaçlar ve her türlü tıbbi malzeme.
5- Her türlü kesici ve delici aletler (açık jilet vb. getirilmeyecek).
6- Adayların alyans hariç her türlü takı ve aksesuarları getirmeleri ve takmaları yasaktır.
7- Her türlü siyasi ve ideolojik kitap, dergi vs. ve malzemelerini yanlarında getirmeleri yasaktır.
8-Müdürlüğümüz otopark alanının yetersiz olması nedeniyle adayların şahsi araçlarının Müdürlüğümüz yerleşkesine girişine izin verilmeyecektir.
9-Ayrıca adayların Müdürlüğümüze gelişlerine kadarki süreç içerisinde herhangi bir güncelleme olması durumunda okulumuz internet sitesini takip etmeleri ve cep telefonların kapatmamaları gerekmektedir.
ADRES: Rize Polis Meslek Eğitim Merkezi Müdürlüğü
Kızıltoprak Mah. Kümeevler Sok No:2 Kalkandere/RİZE
Telefon : 0 (464) 223 65 91
Faks : 0 (464) 223 65 92
EK1 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ (Öğrenci Bilgi Formu)
*******Öğrenci adaylarımızın internet sayfamızı ve Polis Akademisi Başkanlığının www.pa.edu.tr adresini sık sık takip etmeleri gerekmektedir.**********